Національний природн ий парк "Синевир" - ГОЛОВНА
Меню
Озеро "Синевир"
Реабілітаційний Центр Бурого Ведмедя
Туристичнці маршрути
Туристичнці маршрути
Дике озеро (Озірце)

Карпати мають бути у центрі уваги

«Карпатський регіон має бути у центрі регіональної, української і європейської політики», – такий основний меседж усіх заходів, які організовує Асоціація органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати – Україна». Черговий із них – тренінг для представників органів місцевого самоврядування, виконавчої влади та неурядових організацій Закарпатської області – відбувся 6 березня у місті Хуст. Участь у тренінгу взяла фахівець зі зв’язків з громадськістю і пресою національного природного парку «Синевир» Марія Шетеля.

Під час заходу виконавча директорка організації Галина Литвин представила конкурсні та проєктні можливості для карпатських громад. «Наша місія – формування політики розвитку Карпат на підставі мережевої співпраці публічного, приватного та неурядового секторів. Програма «Підтримка ініціатив місцевих карпатських громад» діє з 2017 року. Щороку кількість проєктів зростає і цього року, крім традиційних пріоритетів – популяризація історико-культурної спадщини, збереження природної спадщини, туризм – ми додали ще один: спортивна інфраструктура. Максимальний розмір гранту – 250 тисяч грн., з яких співфінансування є 20 відсотків від суми. Конкурс проєктів в рамках програми стартує 18 березня, тож запрошуємо до участі», – наголосила у своєму виступі Галина Литвин. Вона також презентувала Програму секторальної підтримки місцевих громад, яка стартує 1 квітня.

Голова представництва «Єврорегіон Карпати – Україна» на Закарпатті, депутат обласної ради Василь Худинець зазначив, що село Колочава вже зі своєї практики може засвідчити значну роль грантів у розвитку села, адже тут виконуються 2 проєкти з розвитку культурної спадщини у рамках CBC Programme Poland-Belarus-Ukraine і виконані 2 проєкти Програми підтримки ініціатив місцевих карпатських громад.

Голова Агенції регіонального розвитку Закарпатської області, керівник проєкту «RDM: твій стратегічний партнер», тренер Денис Ман розповів про особливості стратегічного планування та діяльності інституцій регіонального розвитку.

Керівник Туристичного інформаційного центру Закарпаття Олександр Коваль протягом заходу відповідав на питання: «Як громаді залучити туристів та стати туристичним брендом?»

«Кожна громада має зробити ідентифікацію ресурсів, визначити: що у нас є і що ми можемо запропонувати туристу? Відтак робити промоцію території, місцевих продуктів тощо і створювати власний бренд. Головне, ставити перед собою високу ціль: чого ми хочемо досягнути, а не що ми будемо робити», – наголосив у своєму виступі тренер Олександр Коваль.

13.03.2020 р.